13 ian. 2015

La mulţi ani Centrul Eminescu!

Dragul meu CAIE, Se face un deceniu şi jumătate de când exişti şi asta mă face să-ţi urez încă de zeci de ori mai mult!
Centrul Eminescu este locul unde mă simt ca acasă, asta înseamnă că îmi
este drag cu adevărat, că mă însoţeşte în drumul meu spre cunoaştere permanent şi mai ales că este un punct important pe harta culturii noastre naţionale. CAIE este mult mai mult decât o bibliotecă, este, de fapt, aproape un muzeu dedicat lui Eminescu, e atât de prezent acolo acest mare român încât ai impresia că nu a putut sta altundeva decât printre acele cărţi doldora de suflet, mai ai impresia că acele 44 de caiete ale sale au fost scrise de mâna lui, tot acolo, cu mult elan şi nesaţ de a cunoaşte tot mai mult şi mai mult cu fiecare clipă. Această stare o insuflă tuturor celora care-i păşesc pragul această instituţie care poartă cel mai frumoas nume – Eminescu. La mulţi ani, CAIE!
P.S.: Sincere felicitări şi tuturor doamnelor minunate care au grijă de aura acestei biblioteci şi mai ales care valorează mult pentru mine:  scumpele doamne Vera, Maria, Larisa, Olesea,  Marcela şi bineînţeles draga doamnă Elena Dabija. Vă mulţumesc pentru că sunteţi! Nătăliţa Ţurcan.
video