18 iul. 2016

VREI FRUMOS ŞI DREPT SĂ CREŞTI. ŞI PUTERNIC? SĂ CITEŞTI!


  O nouă săptămână, un nou program pentru Ruxacul de vacanţă. E Ziua lecturii. Deşi e zi de luni, la Centrul Academic Internaţional ne-au sosit primii cititori, zglobii veseli, curioşi şi dornici de a cunoaşte ceva nou. Sunt  micuţii din grupele Curioşii şi Piticii de la grădiniţa nr. 91, însoţiţi de doamnele Olesea Gârbea, Lilia Cebotari, Ala Mihalachi şi Doina Bârzoi. Nimerind în lumea cărţilor au ţinut cu tot dinadinsul să afle cine le-a scris. Le-am vorbit despre Mihai Eminescu, Grigore Vieru, Vasile Romanciuc, etc. Am recitat împreună Somnoroase păsărele, micuţii au ascultat  mai multe poveşti din colecţia Poveşti cu tâlc despre animale, păsări, tot genul de gâze şi bineânţeles oameni. După lectură am discutat despre bine şi rău, despre calităţi şi neajunsuri. Copiii au înţeles că trebuie să fie prietenoşi, respectuoşi şi amabili cu toată lumea, indiferent de culoare or naţionalitate, deasemenea să fie curioşi pentru că această calitate îi ajută să se dezvolte. La finele întâlnirii Darina Bogdan, Sabrina Dron, Eva Cociug şi Albina Chilaru au recitat poezii despre pisici, căţei, iepuraşi şi despre mama. Colegii i-au aplaudat cu plăcire şi noi le-am mulţumit mult şi i-am îndemnat să se înscrie cât mai curând la bibliotecă.