24 ian. 2017

Am venit să-l vizităm pe Eminescu


Am venit să-l vizităm pe Eminescu. Aşa s-a intitulat întâlnirea cu elevii clasei a II-a de la şcoala primară-grădiniţă „Pas cu Pas”, nr. 120, însoţiţi de multstimata lor profesoară, doamna Ana Ceban. Deşi, cam impacienţi şi peste măsură de energici, în acelaşi timp mi-au părut foarte curioşi, după amalgamul de întrebări adresate. Am discutat mult despre Eminescu. Cum era Eminescu copilul, elevul, adolescentul, ce ciudăţenii se mai scriu despre Eminescu, am citit poezii, legenda „Darul lui Eminescu”. Am rămas uimită, cât de frumos au vorbit copiii despre suflet, despre sufletul omului şi sufletul neamului, au rămas impresionaţi de manuscrisele poetului, de acurateţea şi lizibilitatea scrisului. A fost o întâlnire caldă, interesantă şi formativă. Au făcut o excursie prin biblioteca, unii s-au înscris ca cititori, fapt care ne bucură mult...

Larisa Arseni. Colaboratoare la Centrul Academic
                                                                                   Internaţional Eminescu. Maestru în artă